duminică, 18 august 2019

Inghetata de cirese

     Ingrediente:

  • 400 g cirese (fara samburi)
  • 500 ml frisca lichida
  • 4 linguri zahar pudra
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • 1-2 linguri suc de lamaie
  • ciocolata neagra topita in frisca (pentru decor)
  Mod de preparare:
       1. Primul pas este sa cureti ciresele de samburi, iar apoisa faci un piure de cirese cu ajutorul unui blender, dupa care bate frisca spuma impreuna cu zaharul pudra si zaharul vanilat. La final se adauga sucul de lamaie si se incorporeaza piureul de cirese in frisca batuta.
       2. Amesteca tot cu o spatula. Crema obtinuta se depoziteaza intr-un vas congelat.
       3. După 30-40 de minute cand a inceput sa inghete, se scoate vasul din congelator si se amesteca din nou cu mixerul pentru a nu se forma ace de gheata. Aceasta operatiune se repetă la interval de 30-40 minute, cel putin de trei ori.
       4. Cand este gata, inghetata se serveste cu ciocolata topita, cu frisca sau cu fructe.

7 comentarii:

  1. Pare simplu. Păcat că nu mai am cireșe acum :( chiar aș fi încercat rețeta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfa ce minunăție! Sigur am sa o incerc. Deja simt gustul de cireșe cu ciocolată

    RăspundețiȘtergere
  3. Na, acum mi-e poftă!:)) Cred că găsesc la magazin.O rețeta delicioasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anul ăsta nici măcar n-am gustat cireșe. Dar țin minte rețeta și încerc cu alte fructe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata delicios! Nu am facut niciodata inghetata in casa, dar as incerca reteta ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios! Sigur voi face si eu pentru fetiță.

    RăspundețiȘtergere
  7. Numai bună de răcorit pe vremea asta caniculară. ;)

    RăspundețiȘtergere